Entrada destacada

dijous, 22 d’abril del 2021

15 anys de... la Pirata Solitari a la Paret dels Sostres.

La Pirata Solitari és una de les vies recuperades de l'oblit més profund gràcies a la màgia dels parabolts (a l'Alt Urgell a passat en alguna altra via). Avui farà 15 anys vaig fer la meva repetició: uns anyets després del seu retroequipament i quan l'entorn ja estava del tot domesticat i modificat per la moribunda ferrata Regina (ja té tela l'assumpte).


De la via només recordo dos trams: el diedre del L3 que amb els parabolts actuals no te res a veure de quan vaig fer la Mare Tenebrosum i la panxa inicial del L7 prou rabiosa. De la resta, res de res. Tot i així, trobareu informació extensa per la xarxa i em sembla haver llegit que actualment hi ha un voltor que s'hi ha fet la casa a la part alta.



Apa! Fins aviat i recordeu que la ferrata està tancada, si us hi foteu alguna castanya i us han de venir a treure no m'extranyaria que us fessin pagar per negligència... tingueu-ho en compte.