Entrada destacada

divendres, 10 de febrer del 2023

Un tresor a la Serra de Guara.

Molta gent diu que la Serra de Guara té tresors amagats i, certament, ho corroboro. Feia temps que per la xarxa veia ressenyes de la Peña Predicadera i la curiositat m'ha fet anar en aquest bonic i altiu paratge a la falda de l'imponent Tozal de Guara, ben blanquet aquests dies.

He aprofitat el temps del que disposava per fer un bon reguitzell de vies a la part (diguem) central d'aquesta caòtica paret amb formes realment sorprenents. La Psikoterápia, la (clàssica) Jabalí Errante, la Ladybug , la Furtivos de la Roca i, finalment, la Felisín amb companyia d'una cordada de maños que m'han acollit generosament (moltíssimes gràcies).


Pel que fa a les vies, totes elles estan perfectament equipades (amb 'parabolacos' del 12) i totes les reunions amb anelles per rapelar. Roca super bona (impossible tirar una pedra) i, realment, poc més a dir. Ah! només vigilar en trobar i seguir l'itinerari escollit: hi ha un bon pupurri de xapes.


Apa! Fins aviat i ...vies i lloc per disfrutar de debò.

3 comentaris:

laura pi ha dit...

Benvinguts descobriments i que no ens faltin!!!!

Jaumegrimp ha dit...

Bon descobriment Lluís ! et recomano una de les clàssiques que vaig fer fa poc i que em va entusiasmar, l'Esperó Guachinflú començant per la variant de l'esquerra, sorprenent i variada, de les mes completes de la Predicadera

Parce ha dit...

El que en queda per descobrir Laura... mica en mica ho anirem fent.

L'Esperó Guanchinflú m'he l'ha vaig mirar però estava molla la part de baix. Anotada queda pel proper dia. Gràcies Jaume.