Entrada destacada

dijous, 9 de març del 2023

15 anys de... la Caida Libre a la Roca Gris.

Com ja m'ha passat en altres ocasions, parlo de vies que actualment estan en periode de regulació i no poden repetir-se com és el cas de la Caida Libre a la Roca Gris, feta avui farà 15 anys (quedi clar d'entrada per evitar mals entesos). Aquesta via sempre m'he l'havia mirat amb respecte donada l'envergadura dels oberturistes i, certament, he de felicitar al company que va tirar de primer perque jo no em vaig pas atrevir.


Tinc el record d'una via molt bona, exigent i ben obligada. També recordo que ens va fer un dia molt lleig i, el fred encara ens fa fer apretar més del compte. Un viot sense cap mena de dubte, m'atreveixo a dir que està entre el top 5 de Montserrat sud.


Apa! Fins aviat i resta pendent la de l'esquerra... ...no sé jo si estic encara per aquestes emocions.